fredag, juni 13, 2014

Jeg pakker sætvis til weekenden

Northside står for døren og om lidt suser jeg af sted. I tasken har jeg pakket til tre (forhåbentlig) solrige dage med kjoler, strømpebukser, og pynt sætvis  - og jeg glæder mig til en weekend med dejlige veninder, god musik, solbriller og bare arme. Ahmm, det bliver godt!

Hvad angår programmet, er der et rigtig godt line-up (igen) i år, og jeg glæder mig meget til at lade mine øregange forkæle. Apropos forkælelse har altid fine Tamburine Sam lavet en allertides oversigtsguide til weekendens musikprogram, se bare her:


Skal du også mod Ådalen i weekenden? Og i så fald hvad glæder du dig aller mest til?

5 kommentarer:

  1. Jeg håber, der kommer masser af sol over Northside, så du kan hoppe i den lyse tylsag med bæltet. Den er godt nok fin. God festival.

    SvarSlet
  2. God festival, jeg skal desværre ikke selv til det i år, til gengæld kan jeg nyde musikken fra min altan hele weekenden.

    SvarSlet
  3. Håber du nyyyyyder søde Louise. Hvem der bare selv skulle med - og må jeg lige rose sløjfebæltet ekstra meget ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg glædede mig allermest til Arcade Fire og det levede helt op til min forventninger og mere end det :) Var tusind gange bedre end jeg havde kunnet forestille mig. Håber du havde en god weekend!:)

    SvarSlet