søndag, januar 13, 2013

Inspiration



I tiden suger jeg til mig af helt & aldeles' stemningsfyldte hverdagsglimt. Her er Milles kreative syslerier, genbrugsfund, skønne tegninger og de fineste små rim
Jeg er helt pjattet med universet og stemningen her




Hos by Blikfang finder jeg masser af søde og finurlige diy's på både ting og sager til hjemmet samt halskæder og smykker. De fleste er tingene er enkle at gå til og alle godt forklaret med både ord og billeder. Her er masser af sjove påfund og kreativiteten bliver virkelig sparket igang!
Pia har i øvrigt en fin give away kørende i øjeblikket. Klik-klik




Hverdagsglimt, Aarhusfortællinger og outfitsposts finder jeg hos Oh you pretty things
Michelle har masser af fine outfits med underfundige detaljer, man rigtig kan suge inspiration i. Det kan jeg virkelig godt li'. 




Inspiration til ændringer på børneværelserne finder jeg i øjeblikket hos Cirkus Bang. Her er børneværelserne indrettet på aller fineste vis med lækre sager, spøjse detaljer og fantastiske farvevalg. 
Jeg har brugt lang tid på at studere billederne fra Ellens værelse, der er virkelig mange skønne detaljer!

6 kommentarer:

  1. Hov - jeg kender da den header :) TAK hvor er du bare sød <3 - Jeg bliver også altid inspireret af dig - både her og på insta! kh

    SvarSlet
  2. Tak! Hvor er du sød :-) og selv tak for dejlige og inspirernede billeder på insta :-) Du skal da også på min bloglovin liste! Så det er hermed gjort. Ha en dejlig uge :-)

    SvarSlet
  3. Iiiih, hvor er det dejligt at komme hjem til efter sådan en lidt halvkedelig mandag på jobbet. Tak for de søde og fine ord - og sikke et fornemt selskab, jeg er kommet i :)

    Og jeg kan da kun sige i lige måde - jeg får også en masse fin inspiration både her på bloggen og på Instagram.

    SvarSlet
  4. Rigtig fin blog du har dig. :)

    Håber du tager et kig forbi min?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet