søndag, november 25, 2012

Ønsker til julefrokosten


Fine kjole fra Lady V i London




Nye lakker i klare farver eller med glimmer fra Essie



Skønne sko fra Modcloth

Julefrokost med forårsfornemmelser

Jeg tror, at mine julefrokoster er ramt af forårsfornemmelser i udtrykket i år. Når jeg skal til julefrokost med pigerne i næste weekend, ville jeg nemlig elske at iklæde mig en blomstret kjole med strut og lægge en smuk klar farve på neglene. Dertil lækre tights og snøresko med hæl.


P.s.  Jeg har tidligere bestilt fra Lady V og kjolerne er rigtig fine og med lækkert strut i skørtet - og tilmed forholdsvis billige.

2 kommentarer:

  1. Jeg ville også elske at hoppe en sådan en kjole med strut til julefrokosten ;)
    Fin blog iøvrigt....
    Fra en NY FAST læser

    SvarSlet
  2. Jeg tror, at du har ret. Der er forår i luften og ikke sne;)
    Smukke kjoler og sko.
    Og rigtig god fornøjelse til julefrokosten.
    Stine:)

    SvarSlet