søndag, november 04, 2012

Lækkerier fra Prag




 

Prag - lækker lækker butik i København. Med mange fine og spændende sager på hylderne. Silkeskjorter, brusende strutskørter, prikkede tights, store perlesmykker og skønne kjoler.
Godt nok har jeg endnu ikke selv haft fornøjelse af fysisk at være forbi butikken, men jeg følger trofast med på Prags facebookside - hvor der ofte bliver uploadet billeder af butikkens lækre varer samt svaret på diverse spørgsmål. Det er tit noget der frister.

Forleden modtag jeg en bestilling fra Prag. Mulepose, mint strutskørt i børnestørrelse og lækkert perlearmbånd. Jeg har længe kredset om flere af sagerne, endelig fik jeg bestilt og de landede hjemme i min postkasse staks derefter.
Butikken har en hjemmeside men desværre ingen webshop, tilgengæld kan man oftest få en bestilling igennem via facebooksiden - og det med rigtig god service!

5 kommentarer:

  1. Uhhh det er bare den bedste vintage butik.
    Begge mine piger har strut skørtet i rød. De er så fine.
    Du bliver da nødt til at tage en tur forbi :)

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Åh, hvor er det nogle lækre sager - toten ser lækker ud. Og nu lyder jeg måske sær, men ved du om skørtet også kan købes i voksenstørrelse?

    En skam, man ikke kan lure på deres website og at de ingen netshop har - jeg håber de vil lægger en masse fine ting ud på deres Facebook så.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Michelle

      Skørtet fås også i voksenstørrelse - og i alverdens fine farver. Det er bestemt ikke sært du spørger, jeg har selv et i lilla, som jeg er rigtig glad for :-)

      Ja, det er rigtig ærgerligt de ikke har en webshop, men jeg synes man kan danne sig et fint overblik på facebook.

      Slet
    2. Fedt! uh, jeg tror bestemt, jeg skal have fingrene i et skørt så :) og dejligt at du er med på skørtet - jeg er ret sikker på, at nogle af mine veninder ikke helt ser fidusen i dem, men jeg synes virkelig de er fine! Og så må jeg ind på facebook og lure lidt :)

      Slet