fredag, august 17, 2012

Kostumesalg på Aarhus Teater








Jeg startede dagen med at stå i kø foran Aarhus Teater for at komme ind til deres store kostumesalg. 2500 kostumer havde de sat til salg. Til meget meget rimelige priser. 
Det blev en hyggelig formiddag inde i de varme lokaler. Der var mange mennesker og langt af os gik rundt i mellem hinanden og prøvede store rober, ridder hjelme, hatte med fjer og alverdens andet teaterudstyr. Det var faktisk ret sjovt.
Jeg fik mig god stor pose med hjem. Primært med kjoler. Nogle kan jeg passe og bruge til hverdag - andre kunne jeg bare ikke stå for, ikke mindste forbi jeg ved hvilket stort arbejde der ligger bag. Så de måtte med hjem til samlingen af smukke og sjove sager

Jeg tror, at mange af de fine ting blev hapset i dag, men skulle du alligevel have fået lyst til at komme ned forbi, er kostumesalget på Aarhus Teater også åbent i morgen lørdag fra 10.00-13.00

0 comments:

Send en kommentar